Dag 16: Santa Barbara

29 juli 2017 - Santa Barbara, California, Verenigde Staten

In de ochtend hebben we rustig aan gedaan. De kids hebben uitgeslapen en ik heb lekker zitten lezen in de ochtend zon.
Na het ontbijt zijn we vertrokken richting Santa Barbara. Een ritje van nog geen 2 uur en ook nog eens langs de kust richting het noorden. Goed te doen en prachtige uitzichten onderweg.
Eenmaal aangekomen op de campground in Santa Barbara zijn we gelijk met een Uber naar het centrum gegaan. Heerlijk gewandeld over de pier en door de winkelstraat. Mooie winkels en leuke restaurantjes. Omdat de stad in 1925 bijna geheel verwoest is na een aardbeving is het geheel in dezelfde stijl weer opgebouwd. Niet echt oud of authentiek, maar wel mooi.
We hebben (wederom succesvol) gewinkeld en zijn daarna in een steakhouse lekker gaan eten.
Uiteindelijk waren we om half negen weer op de campground. Hebben nog even gebruik gemaakt cq "genoten" van de goede WiFi verbinding en zijn op tijd gaan slapen. De volgende dag een forse rit voor de boeg en een veelbelovende activiteit gepland.