Dag 1: Vingerafdrukken inleveren bij Trump

14 juli 2017 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Na een kleine vertraging en 11 uur vliegen, zijn we om 12:00 am lokale tijd aangekomen in San Francisco. Ging eigenlijk best voorspoedig.
Daarna 3 uur bezig geweest om door de immigration te komen. Trump doet idd zijn best om de deur dicht te houden. Als je dan toch naar binnen mag, worden wel eerst je vingerafdrukken ingescand en wordt er een close up foto gemaakt. Mail adres en andere persoonlijke gegevens hadden ze al via de ESTA (visum) aanvraag. Kortom onze dossiers bij NSA zijn compleet en we mogen eindelijk naar binnen. USA here we are, feels like you know us already.
Shuttle service van het hotel was er al snel, dus zijn we een half uur later ingecheckt bij de Best Western Plus El Rancho Inn. Kids naar de pool en ik even naar de supermarkt.
Daarna hebben we bij "Big Mouth Burgers" onze eerste hamburger gescoord. Het zal wel niet de laatste zijn ben ik bang.
Vroeg naar bed gegaan want het was inmiddels al weer 23 uur geleden dat de wekker in Naarden ons wakker maakte. En morgen komt om 6:45 am een taxi ons ophalen om naar het camper station in San Leandro te gaan.

1. Jan molendijk:
    15 juli 2017
    Niet alleen aan Trump te wijten, misschien is de wachttijd nu wat langer. maar dat hebben jullie nu achter de rug. Nu maar gaan genieten van al het moois dat op jullie afkomt.
  2. Lindsay:
    16 juli 2017
    I think all the hard at they deseve a nice holiday.