Dag 2: Met "Minnie Winnie" naar de supermarkt

15 juli 2017 - Midpines, Verenigde Staten

De taxi was netjes op tijd en wij waren de eerste bij het camper station. Wel handig, aangezien er die ochtend 40 campers zouden vertrekken. Na veel papierwerk, een instructie video en de nodige uitleg was het zover. We konden vertrekken richting Midpines, een ritje van ca 3 uur.
Eerste stop al na 400 meter, de Subway. We hadden nog niks gegeten die ochtend en de kinderen zagen een Subway. Er werd aangeraden daar niet te lang te parkeren, omdat er veel werd ingebroken.  Vooral bij onwennige camper huurders. Gelukkig hadden wij daar geen problemen mee. Het enige lastige was de eerste keer parkeren met onze 8 meter lange Winnebago. Het model had overigens de liefkozende naam "Minnie Winni" gekregen omdat dit het kleinste model was. Uiteindelijk had ik 4 parkeerplaatsen nodig, maar hij stond.
Het ritje naar Midpines ging voorspoedig. Alvorens naar de campground te gaan hebben we eerst geshopt. De Minnie Winnie moest natuurlijk vol met nuttige en minder nuttige dingen. 2 karretjes vol was de opbrengst van bijna 1,5 uur shoppen.
Aangekomen op de camping hebben we Minnnie Winnie aangesloten, snel wat gegeten en zijn we vroeg gaan slapen.
Wekker op 5:00, om voor de drukte en hitte in Yosemite National Park aan te kunnen komen.

1. Opa en oma:
    17 juli 2017
    Vonden jullie het fijn toen bleek dat de camper8meter i.p.v 9meter was .Het ziet er allemaal heel erg mooi uit,en we kijken uit naar alle verhalen die nog zullen komen.liefs van ons.
  2. Joke Molendijk.:
    17 juli 2017
    Knap gedaan met de camper.